Home » » Kako su nastali roditelji?

Kako su nastali roditelji?

Written By Markootb on субота, 23. новембар 2013. | 11/23/2013

Djevojčica pita majku:  - Mama, kako su nastali prvi roditelji?  Majka se zbuni, pa polako objasni: - Pa, ovaj, Bog je stvorio Adama i Evu. Onda su oni imali djecu, pa su postali roditelji, pa su onda njihova djeca imala djecu i postali roditelji... I tako dalje... Dva dana kasnije, djevojčica postavi isto pitanje ocu, a otac joj odgovori: - Vidiš, prije milijun godina, majmuni su polako evoluirali dok nisu postali bića kakva smo mi danas... Djevojčica iznenađena, okrene se majci: - Mama, kako je to moguće?!? Ti si mi rekla da je prve roditelje stvorio Bog,
a tata mi kaže da su oni evoluirali od majmuna ?!?! Majka slegne ramenima: - Vrlo jednostavno, ja sam ti govorila o svojoj obitelji, a tata o njegovoj... 
 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Vicoteka - Samo zabava - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger