Home » » Sta sam ti ja

Sta sam ti ja

Written By Markootb on среда, 4. децембар 2013. | 12/04/2013

Zena: Hajde da zamenis plocice u kuhinji, vreme im je...
Muz: Sta sam ti ja, keramicar? 
- I ode...
Sutradan...
Zena: Haaajde da zamenimo kazance, puklo je...
Muz: Sta sam ti ja, vodoinstalater?? Mani me... Dan kasnije...
Zena: Hajde da okrecis hodnik, molim te!
Muz: Ma sta sam ti ja, moler???
Sledeceg dana, sve sredeno, kazance, hodnik,
plocice...
Muz: Ko je sve ovo zavrsio?
Zena: Pa komsija.
Muz: Sta je trazio za uzvrat?
Zena: Ma ili da mu napravim kolace ili da se kresnemo.
Muz: I ? Napravila si mu kolace, jel?
Zena: Sta sam ti ja, poslasticar?
 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Vicoteka - Samo zabava - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger